uppdateringar från nordvæst

Nu har vi varit i Norge i två hela veckor utan jobb!! Det suger rætt rejælt brutala ord kanske, men ack så sant. Imorse ringde Knut från Tine (Arla, fast på norska) och jag ska på intervju dær på Torsdag. På dagarna så hænger vi runt på olika bemanningsføretag, hær på bibloteket eller diverse utflykter. Førra veckan var vi ute på Østerøya, ett jættefint sommarstuge/villa område med strand och klippor, om vædret ær fint ska vi antagligen dit i morgon igen och ha med oss picknick.

Igår lagade Kalle shepards pie. (detta tyckte han absolut att jag skulle næmna i bloggen) efter ett mørdarpass på gymmet (typ). Ikvæll laddar jag før dubbel avsnitt av sex og singelliv, annars ær mitt absoluta favorit, fortfarande antikrundan på torsdagar. Sen kan jag glædja mamma med att jag numera førsøker følja toppform. På torsdag flyttar en Emma från Lindsdal in hos oss, før en tid framåt.

Jag och kære Karl har vbørjat fundera på att åka till Indien i børjan av mars... vi får se hur det går..(vi tjænar ju inga pengar!!!)

over and out

Kommentarer
Postat av: morsan

Visst är det bra!!

2008-01-21 @ 15:12:25
Postat av: jokke

Haha nu e det du som är hemmafru:P ombytta roller :)

2008-01-22 @ 14:38:08
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0