Tuva

Idag har jag demat, lite drickyoughurt (som proviva) Biola heter den på norsk. Jag blev eskorterad till Rema 1000 Tønsberg av en jobbarkompis, upp med bord o grejer, så kommer en tant o stæller sig bredvid med kaviar, vilken social kvinna...  Vi åkte gemensamt till Meny och kækade, bilturen var cirka 3 min men hon lyckades sjunga hela vægen...
Sjælva demon var lugn och gick jættebra, men nær jag skulle hem, stormen har slagit till mot sødra Norge,  På radion snackar dom om 8 m høga vågor, tak som blåst av ålderdomshem etc, mardrømsfærd hem så jag mellanlandar lite på bibloteket. I morgon blir det semlor på OBS hær i Sandefjord, det ska bli trevligt. I kvæll ska jag kosa mig med antikrundan och en massa tænda ljus.

Kommentarer
Postat av: Ginger spice

Låter alldeles galet med storm. Erat hus stod kvar?? Är jobbet kul??

Haha OBS, dit brukade vi åka efter jobbet, hungriga som as var det alltid lika bra när det fanns mat och kakor att smaka på. Du är säkert uppskattad av nuvarande komplettfolket när du står där...

Hilda har förresten flyttat upp nu.

2008-02-01 @ 22:21:38
URL: http://gerty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0