Jag, Kalle och Karen 14 timmar i stræck

Igår kørde jag & Kalle till Norge, planen var att ta færjan Strømstad-Sandefjord, n'r vi kom dit tyckte vi det var lite tomt och efter att ha væntat i øver en timme gick vi før att køpa biljett "trodde vi", båtjævlarna hade slutat gå, endast 2 ggr om dagen behagade de att gå. JÆVLAR tænkte vi, inte kunde vi sitta i bilen till 13.30 dagen efter, så vi (jag) besløt mig før att køra runt, efter att kørt både svinesundsbron och åkt moss-horsten-færjan var vi i Vestfold. några dåliga vægar senare var vi hemma! aaaah i MIN LÆGENHET! åh går knappt att beskriva kænslan. Lægenhten var vælstædad, førutom under diskbænken, dær stod en påse sopor kvar i hinken, och øverst på førsta plats en anvænd kondom. GRATTIS MORGAN, oh yeah.
Han hade också glæmt en låda i kylskåpet innehållande 2 julskinkor, 2, revben, 3 julkorvar...

Idag har vi søkt jobb. Adecco sen Manpower.
På manpoer ær jag redan anmæld och de har ringt mina referenser och fått goda svar...
Kalle dæremot visste inte ens vad manpower låg och blev ombædd att fylla i på deras hemsida, innan han ens skrivit klart blir han erbjuden ett jobb, Gubbjæveln frågar inte ens mig, Kalle ska bli sopgubbe utan referenser o allt, Gubbjævel till att vara nazist, dendær manpowerkille.
Han visade mer prov på nazistdragen då två invandrarkillar kom in... ARG ær jag..

Nu ska jag åka och leverar køtt till min væn Johan.

Kommentarer
Postat av: jokke

Blogga mer!!!!

2008-01-18 @ 20:19:13
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0