bowling for beer

I fredagskväll var vi i bowlinghallen tillsammans med några öl innan för västen. Kalle gick dit med ett himla självförtroende...Men vem sopade banan med honom, jo jag förstås, trots att han försökte supa ner mig i hopp om att han skulle vinna, jag vann med hela 19 poäng och all kalles manlighet var som bortblåst

Idag var vi i Tönsberg och skrev alla papprena för jobbet samt köpte nya vindrutetorkare, som var tvunga att få monterade också (försökte först själva vilket var omöjliget) Sen gick vi vidare till Gallerian, där vi möttes av hysterisk rea på JC. Fyll en påse för 599kr, sagt o gjort 18 plagg senare och en smällfylld påse. Karl kände sig inte helt tillfredsställd utan gick vidare till H&M och inhandlade sin 43 jacka, en mössa en tröja samt lite underkläder i glada kulörer.

Ikväll blir det nog en proteinrik middag samt dubbelavsnitt av sex og singelliv på norska tv3.

 

Kommentarer
Postat av: nina

Hallå den där påsen hade jag velat fylla!! Hur går jobbet?

2008-01-29 @ 15:03:40
URL: http://ninajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0