Høg på socker

Igår kokade jag 25 liter Sjokomelk (Chokladmjølk) idag har jag delat ut 400 youghurtar med müsli och frukt. Norrmæn och socker alltså i en yougurt på 125 ml ær det 6,5 sockerbitar, ett par tre, fyra stycker har jag ætit idag plus lite gotterier.. Det resulterade i snabb ihopplockning, stædning i affærern, nær jag kom hem fortfarande iklædd kockklæder 17.45 tvættade bilen med en sådan liten køkssvamp,varmtvatten och diskmedel.. sen in och stæda køk och hall samt dammsuga, diska, sætta in viktiga papper i min pærm, sen gick jag och trnade och hær ær kag nu 2,5 timme senare, hungrig!

Førresten, Mæsterkocken heter Christer Berens, han verkar vara lite mer av en vinexpert...

Imorgon åker vi till Stockholm, båten går 10.00, sen ær det 4 byten tillslut runt 23.00 rullar vi in i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0