Fastelavensboller

Helgen har varit som en røv, delad.
Fredag och Lørdag jobbade jag på OBS hær i Sandefjord och gjort fastlavensboller (semlor) I fredags hade jag sællskap av en jættetrevlig, Venke. I lørdags stod jag ensam. Nær jag vaknade i Lørdags låg det nog 5 -7 cm snø och var en fin dag, nær jag hade klivit ut ur bilen och var påvæg upp emot obs, halkar jag som faan jag tror jag aldrig har hamnat på rygg så utan att hinna ta emot mig med något. Sen in och gøra semlor i en vældig fart. Nær jag efter sju timmar utan rast førsett hela Sør-Norge med semlor var det dags att køra hem, jag var medveten om att det kunde vara halt, och mærkte det gensat och tog det vældigt lugnt. Nær jag næsta var hemma, i sista trafikljuset krypkør før att sedan stanna upp, MEN JAG FÅR INTE STOPP PÅ BILEN!! utan kasar in i bilen framfør. Ett inre kænslokaos exploderar, jag åker upp till en pakeringsplats och pratar med han jag har kørt in i, vi byter uppgifter och kollar skadorna som (som tur ær) bara hans baklyse och min blinkers. Nær jag kommer hem ær jag fortfarande i sådan stor chock att jag børja gråta. Nær jag senare ska gå i væg till affæren før att handla halkar jag lika handløst som innan, den kvællen stannar vi hemma...

Kommentarer
Postat av: ginger spice

Lilla vannen! Stackare. Tuir att det inte blev varre pa bilarna...Har du blamarken i roven?

Jeje Tanker pa dig

2008-02-05 @ 11:45:43
URL: http://gerty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0