påväg>>>>>>>

Nu sitter vi i Göteborgsstation och väntar på flygbussen. dagen till ära har jag en mycket praktisk och svensk outfit, bestående av en skönt naturfärgad fjällräven från tidigt åttiotal samt en fet multifunktionell ryggsäck från haglöf med space för boopisarna. Till detta har jag min nya pottfrisyr samt kulturbågarna, väldigt matchat. (Kalle tycker jag ser smart ut (polack igår)) Jag är lite nervös särskillt för flygresan, jag tror jag är lite flygräddoch med tanke på att ryanair knappt är flygkunninga.
I London stannar vi nog över helgen umgås lite med Sofia och Kalles kompisar.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ginger Spice

See ya soon!

2008-04-15 @ 17:49:56
URL: http://gerty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0