London calling

Fortfarande i London, men just nu mellan tva boende, flyttade ut fr[n Hyde park view idag... Skont, varldens daligast ventalition. Idag flyttar vi till Globetrotter i Hammersmith. For att sedan dra viadre med tag till dover och sen bat over till calais dar vi ska vo pa hotell i tva dagar. Sen aker vi vidare till Paris. Igar gjorde vi Big Ben, London Bridge och Tate, sen var vi sa himla trotta akte hem o sov ett tag. Sen drog vi ut till Kings Kross och halsade pa i Kalles gamla lagenhet. Efter det akte vi till camden och kakade, nar jag sedan skulle ringa Sofia hittade inte Kalle sin mobil (engelska) utan har antagligen tappat den. Jippi, sa vi akte hem och satt och vantade pa receptionistbute i typ 1 timme, sa himla dalig stil....

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska gora, antagligen ut med Soffan och co.
Hemma i Kaaalma Stad flyttar dom, fy fasen vad skont att slippa bara, bar ju iofs pa min ryggsack som blivit....tyngre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitt du där å njut va när vi slet för fullt hela dagen igår, öm i mina ben idag men väldans fin lägenheten va.. PoK

2008-04-19 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0