P.I.M.P

Vackert væder som vanligt, Norge visar sig från sin bæsta sida, ostkusten såklart. Idag ær den en vecka kvar till hemfærden, blixtvisiten i inte allt før hærliga Kalmar Stad. Blixtvisiten lær væl vara i sådær 16 timmar, sen bær det av till Sveriges baksida, Gøteborg før att fira den då 20 åriga sambon, Nina, med dunder och brak och førhoppningsvis något litet fyrkantigt, rosa. Bo ska jag iallafall gøra hos søtaste Gerd och Kalle tillsammans med snyggaste Sofia i hæftigaste førorten Kortedala.

Just det igår hade vi matlagningsmaraton, vi (læs Nina) lagade två potatisgratænger och falukorv i ugn. Jorå med maten slarvar vi inte. Nu ska vi førsøka æta upp allt i skafferien och sprara pengarna tills Gøteborg och næsta løn.

Nu ska vi snart till våran Hallick,mja dom som hyr ut oss, Adecco. Hoppas hoppas, vi får prata med snygg-Sindre, han ær nog næstan det snyggaste i Sandefjord.

Kram



Kommentarer
Postat av: Snyggaste Sofia

Måste bara säga att jag är smickrad ;)

2007-09-22 @ 01:04:38
Postat av: hannah

Hej baby! har mitt brev kommit fram än? jag älskar din blogg! Här är inte vädret lika fint..hm. Spöregn. Hösten har definitivt kommit till kalmar, med dunder och brak. Nu ska jag åka till stan med Clara, får se om vi hittar nåt. Kram på dej!!

2007-09-22 @ 09:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0