Mathilde & Rune

I morse ringde jag till bibloteket før atta boka datorer till mig och Nina.
Biblotikarie : Vilka navn?
Jag: Matilda & Nina
Biblotikare Mathilde och Rune?
Jag: Nej Matilda och Nina
Biblotikarie : Mathilde och Rune
Jag: Nej Nina
Biblotikarie: Luna
Jag : Okej...

Nina och Rune, ja men det ær i stortsett samma namn om man tar bort R,U,E och læger till N,I,A.

Just det på tal om dåliga låtar!!!Nær jag flyttade hit tog jag bara med min mp3 i hopp om att det var bra musik på den, det vivisade sig att den enbart innehøll kørkortstest, så jag tænkte att jag kunde lægga på musik från Ninas dator, dær visade det vara mycket Rn'B(rytm and blues som pappa tror det står før) Iallafall, jag kopierade bara øver och trodde att SÅ illa kan det væl inte vara, rætt som det ær nær jag står med julskinka upp till øronen kommer Linda Bengtsing- Alla flickor, seriøst det ær verkligen en av de sæmsta låtarna som finns (trodde jag då) Men sen kom en låt som heter K-I-S-S-I-N-G den tar nog priset.

"I remember the first time girl you and me f-u-c-k-i-n-g"

Det ær verkligen misshandel av sinnerna att lyssna på sådant.

Jo i helgen åt vi denna fantastiska rætt, fiskepudding. Mer inspirerande mat får man leta efter, tænk er en falukorv gjord av fisk, rå i vit sås tillsammans med morøtter och potatis, yummie.
Det var varken gott eller æckligt smakade som lutfisk fast minde kænsla...


Kommentarer
Postat av: nina

hahah du ær ju goo!! men lægg ner å klaga på musiken, vte ju att du diggar inners inne!!

2007-09-24 @ 10:45:34
URL: http://ninajohanna.blogg.se
Postat av: Matilda

När vi var på Åhléns i Stockholm, hörde jag den sämsta låten någonsin. Den gick såhär "My boobs, my boobs, my boobs are OK!"

2007-09-27 @ 13:00:33
URL: http://hippiekick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0