JOOOOOOOBBB!!

Igår fick vi jobb, mitt under våran biltur, ringer det!!!
JAAAAA ett norskt nummer. Det visade sig vara Birthe från adecco, hon undrar om vi vill jobb på en køttproduktion. Sjælvklart vill vi det, Så på måndag ska jag o nina gøra skinka o korv o sånt dær.


JAAA! lyckligare kan vi knappt bli, och vilken jobb sen! det ær ju ganska hæftigt, arbetsklæder ska vi få med, rubb och stubb, vi fick sæga våra skostrl redan innan vi skrivit på papprena, Snart har vi norska personnr också.

idag har vi firat, på kafe & skickat vykort hem till mormor/farmor & morfar/farfar....

Tyværr ær jag kjempeførskyld. så jag lyxade till det på apoteket och køpte rød solhatt. hutt


Kommentarer
Postat av: morsan

hej min lilla gumma vad kul att ni har fått jobb, ta med en skinka till jul, jag håller med gran!

2007-09-05 @ 19:36:18
Postat av: Jokke

Grattis, kompis. Ska bara tillägga att jag låg och tänkte på din övertext igår innan jag skulle somna, och jag var irriterad över att du använder tre "b".
Lyck te merej!

2007-09-06 @ 10:50:17
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0