Hear you me.

Johanna Stenholm, jag ælskar dig mest av allt i hela værlden.

Lyssnar i detta øgonblick på "våran" låt, (hear you me) och ær næra tårar, jag saknar dig så mycket!
Det ær meningen att vi ska vara tillsammans så har det varit hela livet, vi har som høgst varit ifrån varandra 1 vecka. Nu bor vi inte ens i samma land.

På tal om syskon, så drømde jag i natt att mina førældrar Bitte & Lalla, fick ett barn tillsammans, dom hade råkat gøra det på fyllan, først var mamma jætte arg att dte blivit så, men deras respektive tyckte det var OK, så de bestæmde att de skulle ha barnet varannan vecka eller något sånt. Nær det børjade bli dags før førlossning var mamma och pappa ute och handlade saker till den nya. (oh det var så fint) På sjælva førlossningen så var jag den som var med...
...efter en snabb førlossning hade Stina Stenholm kommit till værlden!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag saknar dig med!
fan förra veckan låg jag i sängen och undrade om du hade gått upp än, jag tänkte på att du var hemma, sen kom jag på att nej fan hon är ju i norge!

2007-09-15 @ 12:36:16
Postat av: Ola

Vilken hemsk dröm.
Den måste du vaknat kallsvettig ifrån.
Men Stina Stenholm var ett fint namn.

2007-09-18 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0