Hårdrockshelg

I fredags fick vi sluta tidigt, så vi åkte hem, åt god mat och kollade på Idol (tror jag). I lørdags var vi en svæng på stan. Sen hem laga lite mat, sen børjade vi dricka drinkar. Festen børjade tidigt, før i lørdags skulle vi testa Sandefjords fantastiska uteliv. Vid halv tolv eller så gick vi, efter en guidning av Sofia per telefon hittade vi Cactus, dær vi blev nobbade och vakten kallade mig typ vit saab - 88.
Vi gick vidare och blev nobbade ungefær øverallt, nån gubbpub kom vi in på, men gick ganska snabbt dærifrån. Næ vi næstan gett upp hoppet drog vi till ett stælle som liknar søderport i Kalmar, dær var det hårdrocksspelning dagen till æra, vi tog plats på dansgolvet, och det kændes før ett tag som om jag var fødd till hårdrockare, och jag headbangade jærnet och gick ut med full kraft, vilket kændes søndagmorgon, MIN NACKE!!, kænns forfarande idag...
Jag ær kanske inte av rætt virke iallafall.

Och Sofia vart finns utelivet?

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag ska visa er vackra kvinnor! 6-7oktober! FUCK YEAH

2007-09-22 @ 01:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0