Dags för en ny kvinnlig förebild

Låg i badet och läste kalmarposten, veckans profil Anne Wilks, vilken KVINNA!!!
Varför blir inte hon årets ölänning.

Namn: Anne Wilks
Ålder: Alltid i mina bästa år!
Familj: Lite spindlar o, möss å sånt i huset
Uppväxt: Bromma, Stockholm (5:e generationen Stockholmare)
Tjänar: Lagom till mitt lågbudgetliv
Kör: Rollator
Dricker: Kall mjölk, lingondricka, renat
Röker: Vid bekymmer
Karriär: Tidningsbud, städ, brevbärare, lantbruk, kyrkvaktmästare, trycksaksproduktion, skördefestmajorska
Nuvarande jobb: Programansvarig i Ölands Skördefest
Bästa egenskap: Humor och överseende
Sämsta egenskap : för mycket ideer
Fritidsintressen:Retreat, koppla av
Ville bli som liten : Stor
Favoritmat: Lättstekt lever med svampsås
Mat du ogillar: finns inte

Detta är min nya förebild, Ebba von Sydow och alla andra hemska ytliga idiotiska kvinnliga förebilder, släng er i väggen.


Kommentarer
Postat av: hannah

Hur gick uppkörningen? Och hur var festen? Tack för brevet, jag ska se när jag kan svara på det. Kram kram

2007-09-29 @ 09:41:18
Postat av: jokke

Hahah kall mjölk, lingondricka och renat:P

2007-09-29 @ 17:04:21
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0