Bye Bye drugdealer

I dag ska våran knarkande granne bli utslængd, genom fønstret ner i en container, eller iallafall hans inredning. Hyresværden kastar ut honom. (det kænns væl bra, mamma & kaja)
Annars knallar livet på som vanligt, havregryns grøt och Beverly Hills till frukost, vakumera ton med køtt, bli offer før Ninas skadeglædje. Just det igår nær jag kom till jobbet var mina gummistøvlar borta, efter lite detektivarbete och och ett par lånestøvlar senare hittade jag mina støvlar på en liten asiat på 130cm, asiater och jag har inte samma strl, jag vet inte hur detta kunde ske, så nu står det stort och tydligt 2970 Matilda SWE! Man måste var tydlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0