Besøk i grannkommunen

Idag har vi åkt bil, åt fel håll...
Vi fick ett extra knæck idag på en føretagsrestaurang. Eller Nina fick, jag ska følja med i morgon. då ær hos boss och jag vise boss.
Ja iallafall, de ringde från adecco i morse o undrade om någon av oss kunde hoppa in i denhær restaurangen, o visst kunde vi det, men att ta sig dit, vi råkade køra åt fel håll och hamnade i Larviks kommun.

Till slut kom vi iallafall till skageraks energi dær Nina skulle jobba. Nu till næsta problem, hur skulle jag ta mig hem. Efter att ha gått någon km, hittade jag en Busshlp och efter bara 10 min kom en buss, vilken buss sen, værsta turen, ut på landet in i villaområden osv, tillslut Sandefjords tågstation!

YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0