12 timmars resvæg før 16 timmar i kalmar

Jaha så var det dags att bege sig till Sverige igen, att resan tar lika lång tid som att flyga till thailand ær ju bara en bagatelle mot vad som ska ske på fredag, herrejævlar vad nervøs jag ær.'

Borde egentligen næmna några ord om Ninas skadeglædje som ær næst intill tragisk, men igår betalde den tillbaka mot henne, først pajade hon en maskin (okej de kanske inte riktigt var hennes fel) Men iallafall den blev øverbelastad och det sprutade olja, hmm sen ja just det så hivade hon upp rostbif med krok ( vilket inte var bra før, "man gjorde hål i biffen) Sen nær maskinen æntligen var lagad och det var dags før lammstek så tryckte hon på fel knapp och det regnade lammstek både på henne och på golvet. Aj aj aj. Det gæller att tænka på sin aura och inte skratta åt andra, frøken

I førrgår fick vi våra norska personnr och jag ær numera 560588 01653 och norsk bankkund. På fredag blir det førhoppningsvis løn både från Norge & Sverige, det ser jag fram emot, likaså helgen då det ær 20 års fest i Gøteborg

Ha de!

Kommentarer
Postat av: moster

Du får trösta dig att det går fort tillbaka. Tänk på att du ska åka med racerföraren till Göteborg.

2007-09-26 @ 16:47:46
Postat av: nina

Faen matilde inget var mitt fel, och skadeglädjen försvinner ALDRIG!!

2007-09-26 @ 18:27:55
Postat av: jokke

haha med det där personnr kan man ju tro att du är en gammal tant på snart 60:P

2007-09-27 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0