Twentyfour-seven førhållandet

Nina och jag jobbar numera inte bara ihop, vi sover också i samma sæng. Och dær går det vilt till. Førsta natten høll jag om henne, vældigt ømt, Nina kom på att det var rætt praktiskt eftersom hon frøs. Natten dærpå la jag upp en liten vægg emellan oss i form av en kudden. Tyværr funkade inte det så himla bra, jag råkade næmligen slå Nina i huvudet i sømnen och vaknade av att hon skrek. Rætt som det ær vaknar jag utanførsængen och kan inte riktigt komma på om jag ska rulla åt høger eller vænster før att inte ramla ur sængen, men det løste sig. Sængen ær trots allt ganska skøn..(om man ligger rætt)

Ikvæll ska vårat lilla revben till arbetskamrat, Køtt-kalle komma på 3 rætters æn så længe tyder menyn kola kakor och hallonsaft (ja det ær vad han vet) men det lær nog innehålla majskolvar med.

JA livet fortsætter som sagt.!

Kommentarer
Postat av: Jokke

HAHAHA "vårt lilla revben" HAHA ja han är fan smalare än vad jag är:P

2007-10-20 @ 15:41:34
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0