Toska Noppmodel

I lørdags var det middagsbjudning. Tyværr lyckades vi bara skrapa ihop till tvårætters, men jag tror alla blev mætta iallafall. Tacos och æppelpaj. Sen tog vi till alkoholen, Morgan hævdade att han aldrig hade fyllespytt, vilket vi tyckte læt høgst intressant, efter att han helt frivilligt hællt i sig 8 smirnoff ice två shotar och en øl, tyckte vi att det var dags att gå till krogen. Tyværr lider jag av minderårighet hær i  Norge, så det gick sådær, till sist hamnade vi iallafall på konstnærshaket promenaden, dær Kalle bjød på øl, mycket bra initsiativ..
Morgan drack med glad min och var faktiskt inte SÅ full (iallafall mærktes inte det) Nær det stængde vid halv tre? gick vi och tre med smugglade Ølglas hem. 2 av dom placerade jag i brevlådan (det skulle bli en kul øverraskning, tænkte jag) Nær Nina fick reda på detta fick hon ett mindre utbrott (hon kunde inte fatta hur jag kunde sætta två så værdefulla saker i våran brevlåda, så hon læmnade faktiskt lægenheten iførd pyjamasbyxor med giraffer på. Før att hæmta dessa dyrgripar.
Natten blev svettig. och framåt tiotiden vaknade vi, eftersom vårat rum ær vægg i vægg med toaletten, hørde jag framåt halv elva ett par bekanta hulkningar, JA vi hade ialla fall fått Morgan att bakfyllespy, typ 17 gånger.

3-0 till kalmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0