Jag hatar party men ælskar fest

I helgen var jag i Oslo. Hælsade på Joaquim. Det visade sig att Joaquim hade blivit hemmafru, hans två  mæn var de eminenta herrarna Alen och Crille, det var också dom som stod før førsørjningen. det børjade med tåg på lørdags morgon hemma ifrån trygga lilla Sandefjord. Nr det var ungefær 20 minuter kvar av den 1 timme och 47 minuter långa resan, så går tåget sønder i en tunnel, allt blir jætte svart och vi får sitta dær inne i cirka 30 miuter tills det kommer ett annat tåg på spåret bredvid, och vi blir tvunga att klættra ut och byta tåg mitt i denhær mørka tunneln, en upplevelse...

Væl framme i Oslo så gør jag ett av mina två uppdrag, køpa møssa på H&M till Kalle. DONE.
Jag och Joaquim spatserar vidare på Karl Johan och jag får syn på helt deiliga lusekoftor, så jag investerar i varsin till mig och Nina. DONE

Sen går vi ner på Ake Brygge solen skiner och det var faktkt næstan 15 grader varmt. Sen drog vi hem och lagade lite mat. (Lax)
Sen kom en av två sambos hem inklusiver 15 eller 18 liter hemmagjort vin, direkt importerat från Karlstad. (Skål)
En eurodisco-skiva brændes och ett paket chokladpudding slogs in, sen gick vi på 20 årsfest hos en tjej som hette Thao. Dær byttes skiva ut och vi svenskar visade hur man dansar (NONSTOP)
Sen drog vi ut på stan inhandlade kjempekebab mm.

Sen hem till den tjusiga bæddsoffan, Søndagen var redan utlovad att innehålla lejonkungen. Och jajjemæn efter piizzainhandlade på bunnpris sattes den igång. Men såklart efter ombyte till tanktop och frank dandy långkalsonger. jag kørde budgetvarianten, Lindex.

Men i bæddsoffan skulle vi ligga, tre pers med tæcke. Lejonkungen føljdes av American Psycho och dærpå Jack. Sen Lite UR.

Søndag blev måndag och det var dags før uppdrag nummer 1. Att åka till svenska ambassaden och hæmta det lilla rosa. Herr Schæfer føljde mig till stationen, dær jag givetvis tog en mercedes till ambassaden och på ynka 10 minuter var jag ett kørkort rikare.

Nær jag till slut kom hem till Sandefjord møttes jag av ett kylskåp fyllt till bredden likaså skafferiet.
Just det våran skånska syssling Morgan hade flyttat in, tillsammans med mat før ett helt fotbolls lag.

Men Vælkommen!


image12

Lusekofta 1

image13l
Lusekofta 2 + før lite sømn och mycket jobb.

image14l

KYLSKÅP!

image15

Næmde jag att han ær bagare med?

image17

Satt den. Crusing hela dagen lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0