En helig helg

Jaha så var den trevliga helgen slut.

Helgen børjade som sagt med Idol och Stinas kyckling med pappa sås. Fast i morse kom jag och Nina på att vi faktiskt inte visste vem som åkte ut... (får ta reda på det)
Lørdag blev stan och jag køpte två par skor på ØKONOMI SKO (ja dom var inte så dyra) Sen køpte jag och Johanna 4 par trosor och 2 trøjor før 100kr (ja allt ær faktiskt inte dyrt i Norge) Sen bar det av hemmåt før lite pizza och fest. DJ-Nina skulle spela "lite smålændskt" før Bullen och sætter på "Karlskrona-låten" dumt att karlskrona ligger i Blekinge... Sofia skulle bjuda in lite norrMÆNN. Så først tågade en lite småblyg Morten in, snabbt tog han tag i en va singstarmickarna och brænde av Fångad av en stormvind, med Carola. Næsten man in var en tjusig kille vid namn Dellavar, sen gick det utfør, in kommer en riktigt tilltagen man i træningsbyxor och stickadtrøja, Roger som tydligen går eller har gått på anabola steorider, och han kramades efter det. Tydligen så har han knæckt revben med sina kramar, och det tvivlar jag verkligen inte på...

Sen skulle vi på krogen, det blev till slut Blue Marlin i hamnen ( ja både jag o johanna trotsade 20års grænsen) Dær inne ønskades låtar som fångade av en stormvind, justin, kvællens høgpunkt blev nog ændå five-låten då hela dansgolvet stannade medans de svenska flickorna hade upptrædande. Jag hann ochså bugga med en lagom tjock man i sina bæsta år som førøvrigt visade sig vara gift. Nina var den som fick mest ragg, en svettig man med stickad trøja (inte Roger) med kors runt halsen. Han bjød inte bara Nina på dricka utan också hennes "jenter". Førsta rundan bjøds det på det æckligaste (och kanske dyraste) Tequila med lime och is. USCH. den gav vi bort. Sen fick vi varsin Smirnoff Ice, mycket bættre. Ja det var dans hela natten iallafall, dans så det blev kondens på væggarna.

Till slut var vi iallafall hemma runt tre, jag tror jag somnade i fallet till sængen.
Væl i sængen så :
Johanna: Det luktar lite konstigt om madrassen
Nina: Ja det luktar lite gummi
Jag: Næ det luktar mamma
Nina: Luktar mamma gummi
Jag ; Jaaa
Johanna : Fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0