arg så jag skakar

Jag fick precis ett mejl som gør mig SÅ INIHELVETES FØRBANNAD.
Jag skakar i hela armarna och vill bara skrika. Men jag kan tygla mig (tillskillnad får min mamma).
Ja mejlet ær absolut inte från henne, det kommer ifrån Øland.
Fysatans, att man ska tappa allt bara før att man flyttar till Øland, att all hjærnverksamhet ska stanna på fastlandet, det ær underligt.

På øland sysslar folk bara med interligensbefriade saker som katter, græsklippning och spendera pengar på onødigheter.

Det ær skønt att få lite perspektiv på det hela...
 jag ska aldrig flytta till færjestaden.

Kommentarer
Postat av: hannah

Vad skriver dom?

2007-10-09 @ 13:05:03
Postat av: Sofia

Vad har hänt nu?! Berätta!

2007-10-09 @ 13:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0