Update

Det var ett tag sedan jag skrev nu, och en del har faktiskt hænt sedan dess.

Før en vecka sedan klockan sådær halv två på natten fick vi besøk från Søderåkra/Bergkvara rætt och slætt "Torsås" Freddan & Robban tillsammans med ofantliga mængder alkohol. Ett tvåmansparty inledes mellan mig & Robert. Framåt fem kastade han sluddrande in handduken, jag hade efterfest framfør något matlagningsprogram på TV4. Jag fick den eminenta ideen att æta frukost med Kalle, han går ju trots allt upp klockan 05.30. Så jag cyklade bort iklædd rosa pyjamasbyxor. Dær bjøds det på ægg och 3 timmars sømn, sen var det helt enkelt dags att jobba. DEN DAGEN, fy fan.

Dagen blev kvæll och fest på nytt, en hel massa vattenpipsrøkning och en del alkohol den dagen med. Dagen dærpå blev jag upphæmtad min vilsna chauffør Johan Persson. Vi dansade oss igenom dagen. Kvællen bjød på pizza, Frida, en ØL och framfør allt SØMN!

Vaknade allt før sent, och drog tillsammans med Kalle till Tønsberg. Dær åt vi værldens godaste fika och jag fick parkeringsbøter på 600kr. NORSKA FUCKING KRONER.

På søndagen kom Nina hem och møttes med en "fin middag".

Førresten så ær jag vegetarian nu & har en kjæresta.
Det ær naaaajs

Kommentarer
Postat av: jokke

Muhahahahahahahahahahahahahaha. Böter tsss. hehe
Kul kul.

2007-11-14 @ 15:19:29
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0