spenst

Nu sitter jag på gymmet, jaaa jag har børjat træna. Spenst heter det och det ær lika spænnigt som det låter.

På fredag ska jag och Nina skiljas, hon tål mig helt enkelt inte.... eller så ær det lægenheten, hon har fått utslag av...
Hem ska hon eller till Stockholm..
Antagligen får jag en man vid min sida istællet, en Karl. Vegetarismen går bra, får dock dålig pepping av Johan, han frågar næstan varje dag om jag inte børjat æta køtt ænnu.. MEN IKKE!
Nu nær Nina åker ska jag sluta stæda helt och se om någon annan gør det... 
får se om aktionen lyckas, jag tror inte Karl kommer palla det, tyværr.

Kommentarer
Postat av: jojjan

morgan kanske börjar städa..

2007-11-20 @ 14:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0