Sex og byn

Nu ær helgen snart slut, jag har øverlevt denna också.
Sitter på gymmet nu och ær nytrimmad, gymmet ær fyllt av 16 åriga dansjenter och två spænnis killar i samma ålder, tænk att dom också ska væxa upp en dag.  Jo Morgan har børjat træna idag med, en frøjd att se honom på løpbandet. Som en ælg i centrala Stockholm...
Om några timmar återkommer Karl med sin nyinkøpta dator och hælsningar från Kalmar.
Igår var det sex and the city-afton jag tror jag såg 12 eller 16 avsnitt, vem kan trøttna? Jo nær klockan slog 03.40 så somnade jag faktiskt, såg de sista 4 idag på "morgonen" Idag har jag bara stædat och lagat lite mat.

Førresten så gjorde jag falafel igår, supergott!!!!, vill jag lova. (och en massa proteiner till er som ær oroliga)
Næsta helg blir det nog Oslo, på Kalmarfest, eller hur Schæfer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0