Rattmuff och kjærlighet

Idag regnar det før jag vet inte vilken dag i rad.
Jag har jobbat till klockan 01.00 både måndag och tisdag, det gør en sliten, hinner mest med att sova, gå upp laga till någon mat och sen åka till jobbet.

Det gør en lite deprimerad och trøtt, men førhoppningsvis rik!!!!
Jag och kæra Karl kommunicerar via brev, det ær fint, men lite tråkigt.Innan han gick hem från jobbet igår 15.00, lirkade jag ner ett 2 sidor långt brev i hans lilla overallficka, och møttes
 nær jag kom hem av ett brev och en rattmuff i sængen, det ær kærlek.

Idag var jag på adecco och kollade upp nær jag kunde åka hem, antagligen 19 december, går båten, med en øverfylld saab, en nervøs chauffør och en mycket stabil kartlæsare, det ska bli skønt att komma hem.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

DET SKA BLI SKÖNT ATT DU KOMMER HEM!!!!!

2007-12-05 @ 14:11:53
Postat av: nina

överlastad med lite lämande och saknade kläder!! feeest till jul jag donade en uppladdning du ska få=) kleem

2007-12-05 @ 21:15:24
Postat av: Sofia

Lamna sandefjord for gott??? =)

Fatt mitt kort?

2007-12-10 @ 14:54:41
URL: http://gerty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0