Malva piskar skiten ur mig

Sitter barnvakt hemma hos mina kusiner, 3,5 och 8 år gamla, åttaåringen skrålar förfullt singstar, "jag ljuger så bra" piskar skiten ur mig. Idag har jag fått fet julångest, fan varför ska man halvdö i jakten på julklapparna? jag köpte iallafall en outfit till mig och en ny mobil, också till mig själv... Till Kalle har jag inte hunnit köpa något, vi bestämde idag att vi inte skulle byta fören efter jul eftersom vi är så stressade nu. fuck, vi är hemma på semester, men stressar ändå ihjäl oss. Var på mitt ex-jobb idag, Norrlidshemmet, kärt återseende, tänk om man alltid var så populär!!! I morgon ska jag hem till Kalle på nån käck mat-fest tillsammans med 15 andra, det ska bli intressant, fira jul med mormor & morfar innan dess, få se till att skaffa mig bulimi tills dess.
I kväll ska jag bara äta gött och njuta av vad skafferiet, frysen o kylen jhar att erbjuda och försöka hålla mig vaken tills ett-tiden då jag ska hämta hem de berusade föräldrarna i familjebilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0