ensam helg

I helgen ær jag ensam, Nina har ju flyttat hem eller till Stockholm och Kalle ær i Kalmar och køper data data och fyller på medecinførrådet (tror jag)

Jag ær iallafall sjælv med Morgan. Igår så tillbringade jag kvællen i soffan med Pizza, chips ,godis och vin, den livsstilen passar Morgan också bortsett vinet. Sen flyttade jag in i sovrummet och læste tidningar, pratade med en nøjd Kalle påvæg till fyrkanten før att æta gyros. Somnade och vaknade 08.45 gjorde æggfrukost och baugetter och intog det hela i sængen, duschade liten och vilade sedan frukost, nu ær jag på bibloteket och ska låna lite filmer, sen ner på stan. Ikvæll ska jag nog gøra falafael sno tvn och mysa. eventuellt strosa lite på meny innan dess.

Saknar Er dær hemma i Kalmar o så hon i Stockholm då....

Kommentarer
Postat av: morsan

Stackars lilla dig, synd att det är så långt emellan oss. Puss

2007-12-01 @ 21:59:51
Postat av: Engelskvinnan!

Saknar du inte mig lite da? =)

2007-12-01 @ 23:33:14
URL: http://gerty.blogg.se
Postat av: tillfälliga fjollträskkvinnan

Matilda kul å prata en snabbis igår iaf..Det är sån skillnad på jobbet folk är så trevliga här, tänk om vi hade haft nåt sånt här jobb såååå kul vi hade haft det!! fast jag är ändå ganska nöjd med min norge tid=).. Hälsa alla dina grabbar från bossen sköter dom sig inte får dom med mej att göra puss

2007-12-02 @ 11:39:25
URL: http://ninajohanna.blogg.se
Postat av: farsan

Hallo stumpan sitt inte och deppa för att du är ensam en helg.
Du har ju körkort, bil och livlig fantasi åk i väg och se dej omkring
Här på Öland har det regnat och blåst hela helgen så inget seglarväder
Sköt om dej mitt stora barn

2007-12-02 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0